04.06.2007., ponedjeljak

Onore e Fedelta...!!

AVE...!
Evo meni danas zavrsila skola i sad opet mogu se zajebavat s blogom... Ovo je prvi post otkad sam promjenio adresu zbog onog hackera... Ali sve se vraca..., sve se placa... Vec znam ko ja taj tip zato ce on to skupo platit... Uglavnom da ne odugovlacim..., post je gluplji nego sto izgleda pa kome se neda nek ne cita... Samo neke novosti iz mog zivota...
Dosta je toga bilo u ovih mjesec i nesto..., hm da...:

FASIZAM --->
To mi je uvijek na prvom mjestu u zivotu..., i ostat ce...! Uclanio sam se u udrugu "Forza Nuova" (neofasisticka stranka u Italiji)... Poznao sam jednog tipa sa prakse koji je dosta dugo u tome pa mi je pomogao... Prvi dan su me primili odmah ko brata... Tipovi unutra su legende... Ima nas negdje 250 u tom odjelu... I pol tih ljudi je vec ko da ih poznam od rodjenja... Imamo nasu prostoriju..., mislim to je ko 2 ili 3 stana zajedno... Unutra se nalazimo cetvrtkom navecer..., a ostale dane dolazi tko hoce... Uvijek nam murja dolazi zbog mjuze..., jer se ovi stanari gore bune... Pred 3 tjedna u Milanu su kinezi nesto poceli srat..., blokirali pol grada..., objeslili kineske crvene zastave po ulicama i digli neku pobunu... Naravno komunisticka gamad im se pridruzila... Policija nes pokusavala sredit..., nis od toga... Onda svi pravi Talijani stali u obranu grada..., svi zivi Fasisti u Milanu skupili se i pocistili to smece... Zapalili kineski kvart i pobili par kretena... Onda u Bresci ubijen je decko od 17 godina... Imao je majicu..., pisalo je "HVALA BOGU DA SAM TALIJAN"...!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...istu je ovakvu majicu imao taj decko...
I to nikad necu shvatit da neko u svojoj zemlji ne moze bit ponosan na ono sto je... Ne mozes svoju vjeru pokazivat bez straha da te crnci napadnu ili da ti neko sere... To mi ide nakurac jer ja isto nosim takve majice i jos mi se nista nije dogodilo ali mogao sam bit ja na mjestu onog decka... Nasa grupa je odmah organizirala prosvjed protiv crnaca i okupili su se svi Fasisti sa sjeverne Italije...
Taj dan je neki crnac krenuo da ce proc kao kroz nas dio grada... Svi ga odmah poceli vrijedjat... Ja i frend naravno najvece budale otisli do njega... Samo smo mu rekli okreni se majmune i ne vracaj se ovdje... Nije mogao nista..., iza nas je stajalo dvije tisuce ljudi... Da nas je samo taknuo nebi ziv ostao...
Poslije toga svaki cetvrtak ko i uvijek nalazimo se mi... Odlucimo da cemo prolit malo nase krvi kao sto su mnogi prolili za domovinu... I mislili da si idemo prerezat vene na ruci... Na kraju su neki napravili..., a ja i jos par njih smo si samo urezali crtu na dlanu... E bolilo je ko da mi je cetnik gazio po jajima... Ali je vrijedilo... SVE ZA DOMOVINU..., PA AKO TREBA I ZIVOT...!
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
I jucer sam dobio nove zastave na keltski kriz i "FN"...! Bas su zakon...!!

NOGOMET --->Image Hosted by ImageShack.us
Polufinale lige prvaka..., u Milanu..., Milan - Manchester... Doslo 6000 engleza... Nikad ih vise nisi mogao vidjet na okupu... Negdje sat vremena prije tekme poceli oni pjevat nesto..., nebi ih ni Rambo skuzio... Onda se skupila Milanova vojska i njih negdje 20000 u kavezu zapocnu koreografiju... Grmilo je na San Siru..., englezi ko da su se usrali zacepili su ko djeca kad im zaprijetis... Ok dalje necu o Milanu jer nazalost prosao je i dobio u finalu... Jebiga tako je kad neko zna krast...
Juventus napokon opet u prvoj ligi..., vratio se tamo di mu je mjesto... Tamo di je uvijek trebao bit da je sve bilo kako je trebalo bit... Ali jebiga dok bude onih koji kradu i koji varaju bit ce i onih koji ce placat bez razloga... FORZA JUVE...!!
A Brescia je u zadnjem dijelu dobro pocela igrat sve dobiva u drugoj ligi..., cak je Juventusu dala tricu..., hehe... I sad joj fali samo bod da bi se borila za prvu ligu... Napoli kao i uvijek samo zna krast... Dosli u bresciu pokrali nas... I onda par njihovih navijaca zaluta poslije tekme u nas kavez... To moras bit bas debil... Nema nas 20000 ko u Milanu ali nas je bilo oko 7000 i to nikome nebi pozelio da dozivi... Jednom liku se glava zacrvenila ko da je komunist kolko je dobio batina... Na kraju je dosao vodja i rekao da ih prestanu ubijat... Uhvatio jednog za majicu i kaze mu kao...: "Mi nismo ko vi dolje na jugu..., nismo zivotinje ... Zato ces danas prezivjet..." Danas smo opet dobili 3:0... Sad jos samo jedna tekma i to moramo dobit... Igramo doma... Ja vec trazim kartu jer ce stadion bit prepun... Prima 30000 ljudi ali ce nas bit vise..., puno vise...!! I naravno FORZA BRESCIA...!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

SKOLA --->
Napokon kraj..., dosta mi je za ovu godinu... Moram samo cekat ocjene... Ali nebi trebao imat komade osim matematike... Jebiga ipak zadnje ocjene su mi: 1, 1, 1, 2... Al me boli kurac za to... Glavno je da cu proc... Sad planiramo festu napravit mi iz razreda... To se nesmije propustit... Ubit cu se od alkohola... I to je to..., nitko ne voli skolu pa ni ja i zato necu previse jer mi se povraca cim ju spomenem...
Par slika mene i frenda...:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

OSTALO --->
Frend kreten razbio auto i sad nemozemo vise u nas omiljeni klub... Predaleko je..., a busevi su za klosare poput crnaca... Jedina dobra stvar je to da sam taj dan i ja trebao bit s njim u autu al nisam zbog dobrog razloga... Hehe..., a kreten se razbio... Neki dan smo ja i braca Fascisti zamalo dignuli u zrak kafic u gradu... Udjemo mi po noci i vidimo unutra par komunjara... Bas onako vidi ih se na kilometar... Anarho-komunisticki se obukli oni..., smrde za popizdit... I na kraju kad su nas vidjeli se pokupili jer nas je bilo 30 a njih 4... I ovaj jedan stariji..., ima mozda nekih 30 godina poludio htjeo se posorat odmah... Onda su ga smirivali... Ma ok je tip..., legenda je... Dao bi zivot za domovinu... A neki dan na stanici vracam se iz skole..., i sav sam zivcan jer sam dobio komad iz matise za kraj i tamo stojim sa bracom Fasistima... Dosla cijela obitelj crnaca na stanicu..., i ovaj jedan mali poceo buljit u nas... Meni se zivot zgadio kad sam mu vidio ono ruzno crnacko lice... I frend provali nesto protiv crnaca i ja se pocnem smijat ko lud... Ovaj stari od tog malog me bolje pogleda..., vidi da imam kukasti kriz na ramenu i krene prema meni... Nije ni poceo srat odmah se okrenuo kad je vidio kolko ih je stajalo iza mene... Da me okrznuo bi mu kozu odrezali... Bar se nebi sramotio sto je crn...!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at   <a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

PORUKA: anarhisti..., komunisti..., crnci..., zidovi..., miroljubitelji..., antifasisti..., neprijatelji nase domovine... ...UBIJTE SE...!!!

Camerati..., A NOI...!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.