08.05.2007., utorak

Budi ono sto si napravljen da postanes...!

AVE...!
Ovaj post je malo drukciji od ostalih..., nema neku temu...
Jednostavno cu vam rec neke stvari o meni..., da...
Pa svi koji me poznaju mozda nisu skuzili ali meni nije sve ko sta je nekad bilo..., sve se promijenilo... Nebih vise spominjao ono sranje sta je bilo sa Viktorom na Sarinom blogu..., ali sad tek shvacam da nam to nije trebalo i da sam za to kriv samo ja jer neke stvari kasno shvacam... Dobro sad je sa Viktorom sve OK ali nije to ko prije..., prije je to bilo prijateljstvo kakvo niko nije imao a naravno ja sam bio kreten i morao to unistit... Ali i sa ostalim ljudima mi se ful sve promijenilo... Osobe koje su mi prije znacile sve..., sad ih niti cujem ni nista... I to sam naravno ja kriv jer jednostavno neke stvari kasno shvacam... I glupo bi mi bilo sad da mislim da ce sve bit kao prije jer nije tako..., glupo mi je grijesit i onda se nadat da se stvari same srede... Naravno ful mi je zao zbog toga..., jer znam da sam si sam kriv jer sam (ako sam) izgubio ono sto sam nekad imao...
...
Sad u zadnje vrijeme pokusavam ne mislit na to ali sto vise vrijeme prolazi to mi se vise vracaju sva sjecanja na sva sranja i na sve lijepe trenutke koje sam prozivio s tim ljudima..., i koji su mi jednostavno dio zivota... Mozda i ono najlijepse sta sam imao jer je sve ostalo uzas... Neki koji me bolje poznaju znaju da mi nije sve kao sta izgleda..., i da nisam uvijek kao kad sam u drustvu..., i da ne govorim sve sto mislim jer bi ljudi promijenili misljenje o meni... Neki kojima sam rekao i vise nego sta se inace govori frendovima znaju ali sute jer su frendovi..., a sve je manje takvih ljudi kojima bi sve rekao...
...
Moja utjeha u svemu tome je naravno moja vjera koju mi niko nece promijenit... Fasizam mi nije samo u glavi da bi to okolo svima pokazivao..., fasizam mi je i u srcu... Ljubav koju imam za domovinu i za narod mi jednostavno rijesava sve probleme... Jedino mi je zao sta vise nema jedne osobe na ovom svijetu..., da me vidi ponosnog na ono sta jesam... Da branim sve sta je on branio..., da se borim za sve za sta se on borio... Sve je to radio i nadao se da cu i ja moj nono koji je umro pred tri godine i za kojim sam plakao vise nego sta bi za samog sebe... Kad se samo sjetim kako me volio i nadao se da cu jednog dana postat ono sta jesam..., najmanje sta mogu napravit da mu zahvalim je da nastavim ono sta je on zapoceo... Mislim da bi se ponosio da je danas jos tu i da me vidi sa crnom kosuljom sa zastavom koja visi sa prozora i sa grbom u ruci i da zna da nastavljam tradiciju koju su on i nasi preci zapoceli... Jednostavno sve sto mu mogu rec je HVALA...! I svi koji su dali zivote za nas i za nasu buducnost..., zasluzuju da budemo kakvi jesmo i da se ponosimo time...!
...
Evo gotov je post..., iako ce neko pomislit da je glup i da nema smisla..., meni je vazno sve sta sam rekao i vazno mi je da je to sve istina koja nekome odgovara a nekome ne...!
I samo da spomenem malo one sugave anarhiste..., zivciraju me kad mi pocnu srat po talijanima zbog oblacenja i te gluposti... Samo da im kazem da sam sretan kad znam da sve sto imam na sebi vrijedi bar 500 Eura jer znam da bar malo i ja vrijedim..., a oni kad se obucu ko klosari..., prva stvar sta im dojde pod ruku ujutro kad se probude to obucu i sretni su a neznaju da ne vrijede ni kurca... Oni nisu potrebni..., sve sto znaju jeunistavat ugled i tradiciju nasih naroda...

...evo u nedjelju nisam imao pametnijeg posla pa sam malo crtao..., i naravno cucek je bio sretan jer se vozio u autu a naravno ja sam ga cijelo vrijeme gnjavio...:

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
...
...
AVE...!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.