08.05.2007., utorak

Barcelona & Lloret de Mar...

Prosao je mozda i najlijepsi tjedan u mom zivotu... Barca je grad koji zavolis cim ga vidis..., najlijepsi od svih koje sam vidio (naravno osim Rijeke koja je na prvom mjestu u mom srcu i uvijek ce biti)... Zao mi je jedino sto nisam duze ostao da sve bolje razgledam..., ali jebiga...
Uglavnom cijela Catalunya je lijepa..., da treba sutra bi se vratio..., jednostavno mi je tamo super... I Spanjolci su odlicni..., ljudi su super..., naravno ima tu i anarhista... Ali oni samo unistavaju ugled nekog naroda kao sto rade i u Italiji i u Rijeci i u bilo kojem drugom mjestu na svijetu... Jezik nije uopce bio problem jer vecina ih zna talijanski a s ovim ostalima se lako sporazumis... U gradu ima negdje oko 5 Mc Donald's-a..., i to je dobro... A u hotelu je jelo bilo uzas..., odmah prvi dan sam potrazio talijanski restoran... A ostalo sobe i to je bilo OK... Mi mislili ic u lov na Spanjolke a u nasem hotelu same Talijanke..., cijeli hotel je bio za Talijane...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I tako da vam ispricam malo kao je to bilo dan po dan pa kome se da neka cita...:

19.3.
Budim se ja oko 4..., onda na kavu sa frendovima pa do grada... Nas razred pola basa zauzeo..., ja onako vidim svi jos u komi..., pa nisam htjeo jos sranja radit i upalim mp3 i slusam onako za pocetak malo Pepperse a onda samo S.O.A.D. i Scooter... Bilo mi je malo zao napustit grad koji mi pomalo ulazi u srce ali kad sam se sjetio ludila koje ce bit u Spanjolskoj odmah bi mi se osmijeh vratio... Uglavnom slijedeci put ako idem onda idem avionom jer necu vise 13 sati u basu sjedit... Dosli mi oko 19 u hotel pa na veceru..., onda pod tus i oko 21 i pol u zivot... Odmah mi isli malo razgledat mjesto..., pa prosli kroz neku ulicu i tamo frend ugleda natpis "Tequila Bar"..., odmah smo usli..., upoznali lika koji radi unutra i odlucili da cemo svaku noc tamo se napijat... I tako krenuli sa rundama..., svako placa jedan krug... Jebote do desetog kruga smo se ubili..., onda nam jos lik da besplatnu rundu nekog kurca sa 80% alkohola... Ej meni su usta izgorila..., a mogu mislit kako su mi jetra jebala mater u tom trenutku... Dok smo izasli i sve bilo je prerano za vracat se u hotel i krenemo mi po kaficima..., tamo upoznamo sve neke talijanke i zajebavamo se s njima... Onda na kraju odletimo do plaze i tamo se pola nas poubija po stepkama..., nekog lika iz razreda sam puknuo sakom jer se poceo vjesat po meni i mislio sam da mi je otrgnuo Sarin lancic... E da je nebi se ziv vratio... Na kraju u hotelu pobunu napravimo..., ja i frend odemo do nekih picki u sobu i sve je bilo OK dok im nije profka doletila i uhvati ona frenda i pita ga kao tko si ti..., a ovaj ju posalje u kurac i onda ga ja odvucem do sobe jer bi ju on sakom puknuo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

20.3.
Ujutro basom do Barcelone..., posijecivali mi neka tamo mjesta sta ja znam... I napokon oko 12 slobodni..., isli ja i jos 2 frenda do Mc Donald's-a..., nazderali se ko stoka..., jedan od frendova htjeo frku dignut jer mu je kurva dala krivo (nesto sto nije trazio)..., uglavnom sve je dobro proslo... Onda do Wtc-a..., zakon je bilo..., sama sprdancija..., i na kraju malo do ulice mode..., sve ducani jedan do drugog...: D&G, Gucci, Versace, Armani, Louis Vuitton... Jebote ja i frendovi mislili da nece nista bit a ono ko da smo u Milanu... I navecer do hotela..., ja se otusiram i u boxericama odletim na balkon..., a na drugom balkonu neka picka plavusa mi se smije i pita me dal mi nije hladno..., ja ko da nis nije bilo samo se upoznam i opet unutra..., daj sram me bilo... I naravno tu vecer..., opet svi van... Krenuli od Tropicsa pa u Hollywood i na kraju u Revolution... Ma bilo je odlicno... Naravno skoknemo za kraj u Tequila Bar i nalijemo se..., onda pola njih se vrati u hotel a ja sa jos par njih do Hard Rock-a..., tamo jos par pivi sa nekim engleskinjama popijemo..., dobro jedna likica i nije bas nesto bila ali ova druga je za rastegnut... Vracao sam se sam u hotel jer sam zalutao negdje u picku materinu po kaficima i nisam znao sta radim..., bio sam u komi totalnoj..., covjece ulica sva ravna a meni izgleda ko da sam na planinama..., a sto je najgore nikad kraja..., a oci mi se same zatvaraju... Onda se dogegam do hotela i umjesto moje sobe odem do frendova iz drugog razreda... Budem tamo malo i onda do moje sobe..., frend cim me vidio odmah mi je dao neke kapi za oci jer su mi bile u kurcu..., skinem se opet i pocnem se derat na balkonu nesto bez smisla..., ej nisam vidio pol metra ispred sebe ali sam lijepo bez problema ugledao plavu kosu na drugom balkonu..., cujem ja mene likica pita sta mi je..., a ja ju pozovem u sobu..., ej majke mi dalje se ne sjecam..., znam da je dosla i da je pitala frenda sta mi je ali dalje se ne sjecam ni dal je usla ni nista..., znam samo da sam zavrsio pod tusem sa hladnom vodom pa sam svima jebo mater...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

21.3.
Probude me ujutro..., ja neznam za sebe... Zamolim profku da ne idem sa njima gledat te neke muzeje jer mi je slabo... Ona mi kaze da mogu... Jos je jednom frendu bilo slabo..., al on je imao temperaturu pa smo morali pazit ja i jos jedan iz razreda i tako spavali mi cijeli dan do 18..., onda nismo mogli van jer je neko napravio neko sranje... Bili cijelu vecer u hotelu..., onda se ja opet osramotim pred onom plavusom... Uhvati mene i frenda profka da izlazimo iz hotela i morao sam obecat da necu pit nego da idem samo po cigare za nekog iz razreda a ova lijepotica mi se smije..., poludio sam... Vratimo se mi i pocne lov na picke u hotelu..., isli od sobe do sobe trazit neke dobre i molit ih da udjemo kao jer smo izgubili kjuc... Tako neke su nas pustile..., pricali mi malo dok nam nisu dosadile iako nisu bile lose al smo odmah skuzili da ni mrtve nebi dale... Onda sretnemo frenda i zove on nas kod njega u sobu kao da je nabavio neke picke i odemo mi..., e te su vec bilo malo bolje..., mislim bar se vidi da daju... Bili tamo sve do 4 ujutro a onda spavat jer mi se vise nije dalo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

22.3.
Ujutro odmah krenemo u Tarragonu (neki grad dalje od Barce)..., tamo se samo zajebavali... Onda rucak..., nasli neki talijanski restoran..., mi ono svi sretni uletimo a tamo neki kinez kao kuhar..., ja i par frendova (fasisti) htjeli odmah izac a ovi drugi su nas navukli da ostanemo... I na kraju se vratimo u hotel..., poslije do Tropicsa..., onda malo u Moby's i Colossos..., ja i jos 2 frenda nismo dugo bili jer nam se nije dalo i odemo zderat negdje pitaj boga gdje... I na kraju se vratimo u hotel i do 4 ujutro bili sa nekim spanjolkama koje su tek dosle..., prvo u hodniku..., onda u sobi..., jebote likice imaju 16 i 17 godina a perverznije su od nas... Onda isli mi kucat na vrata i budit sve ostale... Na kraju izadje neki profesor i svi se razbjeze i naravno jedini kreten koga ce uhvatit je Seki... Ma boli me kurac..., rekao sam da cu ic spavat i gotovo..., jesam kurac isao spavat... Ovaj kreten sta je bio samnom u sobi vec spava i neda mi da igram Play i ja odmah smislim osvetu..., odem u susjednu sobu i sa drugim frendom poceli sakama i nogama po zidu dok nismo ovog probudili..., covjece popizdio je kad se digo... A onda sam i ja pomalo bio gotov i isao sam spavat...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

23.3.
Opet ujutro spavam ja u basu za Barcu i cijelo jutro obilazimo neke crkve i onda do Parc Guell-a... Tamo je stvarno prelijepo..., vidis cijeli grad (nesto poput Trsata u Rijeci)... Tamo smo bili slobodni..., i ja i 2 frenda idemo da vidimo dali se vidi stadion i zaustave nas neke picke i pitaju dali zelimo rijesit neka pitanja..., a mislim ono tesko sam to prihvatio ali ajde...
Rijesim ja sve i na kraju te pita koja ti se gradjevina najvise svidja u Barci..., ja napisem Camp Nou a ova glupaca (mislim nije bila losa) mi se nasmije..., onda joj kazem da ce dobit kurac u usta pa se nece smijat..., dobro nije skuzila... Pozdravili mi njih i krenuli u kupovinu... Obisli smo pola grada..., ja se zaustavio u nekom ducanu jer sam vidio maijcu "Fred Perry" od 1500 kuna i krenem da ju uzmem i kaze mi frend da je ima za kupit i u Milanu... Ej ako ju tu ne nadjem glavu cu mu razbit jer sam ju sad vec mogao imat... Ako tu ne nadjem vratit cu se u Barcu po onu sta sam vidio... Na kraju sam uzeo majicu od Barcelone..., torbicu Eastpak ali je ful KUL..., i prsten ali to vec moram nekome dat tako da ko da ga i nemam..., i jos par pizdarija... Navecer opet van..., svi zajedno smo se dogovorili da odemo na veceru u neki restoran ali samo mi iz naseg razreda... Dobro je bilo..., jelo je OK..., a vino odlicno... Ovaj crni kreten iz mog razreda je poslije druge case bio gotov... Onda najbolje..., otisli pola sata u Zoo..., tamo zika udara ko luda..., ali na kraju odlucimo cijelu noc u Tropicsu proves i tako je i bilo... Joooj nikad necu zaboravit kad sam vidio crnca pod alkoholom kako plese..., ej ja sam crkavao..., a i svi ostali su... Onda sam se sjetio B.F. jer su pustili "By The Way" ful remixanu... A najbolji dio je kad su pustili talijansku himnu jer su vidjeli da je vecina ljudi unutra iz Italije... Popeo se ja na stol neki jedva stojim..., frend na drugi..., s jednom rukom se drzimo da ne padnemo druga ruka na srcu i pjevamo... "...spremni smo na smrt..., Italija nas zove...!" E pa to necu zaboravit da me ubijes... Tako sve do 4 i nesto..., i onda pomalo do hotela..., ipak trebalo se probudit u 6 za krenut nazad...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

24.3.
U 6 krenemo mi nazad..., ja u basu izdrzim nekih 15 minuta i odem u kurac..., zaspem i probudim se tek oko 12 i pol..., pozderem nesto i opet spavanje i tako sve do 17 i pol... Onda malo sprdancije sa frendovima i eto nas doma...

Ma svih 6 dana je bilo ludilo..., na kraju su nam ipak vratili 100 kuna koje smo dali na pocetku kao za ako sta razbijemo i ta sranja..., iako smo pobacali skoro sve stolice i stolove u bazen... Uglavnom mjesto je prelijepo..., imas sve sto pozelis... Ako u buduce budete imali priliku da odete nemojte to propustit jer kad vidite sta je to cete se uvjerit i necete zaboravit... Uostalom nisam jedini koji to govori... Ali na kraju najvaznije od svega mi je da je ovo bila samo potvrda tome da smo ful slozan razred i da smo uvijek svi za jednog i jedan za sve...!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.