08.05.2007., utorak

Decus Et Tutamen...

Za sve one koji nisu razumjeli naslov nek se ne brinu jer nisam poceo pisat gluposti nego je to samo par rijeci na latinskom...,smijeh par rijeci koje puno znace...! Prijevod je...: PONOS I OBRANA ... Sad ce pola ljudi koji ovo citaju rec...: "Opet seki valja neke Fasisticke gluposti" ..., pa nije bas tako..., jer te rijeci urezane su na kovanicama od jedne funte u engleskoj...! Povezano je sa Fasizmom jer je Fasizam ponos na svoju vjeru i obrana svoje domovine... Nije ni cudo da su na tim funtama stampani keltski krizevi...! Meni je trebalo 2 tjedna da nabavim jednu takvu kovanicu..., i uspio sam iako nije bas u najboljem stanju...headbang Evo vam pa i sami vidite kako izgleda nova kovanica i dvije slike kovanice koju sam nabavio (ova druga slika je sa pravim krizem na kapi)...:rofl

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Sad bi napisao samo par rijeci za jednog od najvecih zlocinaca..., kojeg srecom vise nema..., kojeg sve budale vole i velicaju..., koji se borio za ono zbog cega je 100 milijuna ljudi platilo zivotom i za kojeg malo ljudi zna istinu...! Oni koji ne znaju istinu seru po Mussoliniju i Hitleru a nikad nebi okrivili che guevaru za zlocine koje je on pocinio i njegovo misljenje...!mad Sto je najgore..., takvi ljudi rugaju se Hitleru jer se ubio..., rugaju se Mussoliniju jer je objesen..., a ne znaju da je njihov idol imao najruzniju smrt koja moze postojat..., a to je da te crnci ubiju... Mislim..., ja bi radje pocinio samoubojstvo nego da mi majmuni sude i odlucuju za moj zivot...!
Evo par slika...:burninmad

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



I za kraj cu spomenut Bernija jer mi je zao za onu glupost koju smo smislili prije par dana..., a jebiga..., glavno da je sad sve ok..., i da si me prije poznao bi ti mogao vise pomoc (znas ti za sta) sad je kasno...headbangno i naravno da kazem dvije rijeci HANI...: Goni se..., covjece ja sam ono na MSN-u ozbiljno shvatio..., sad i sama vidis da si ZLA...smijehroflyes
I naravno par slikica i nesto novo...!smijeh E da..., nisam imao pametnijeg posla pa sam isao stavljat nase filmice na YouTube...; tu su vam samo dva pa ako zelite pogledat ostatak kolekcije onda vam je na dnu posta link pa kliknite...yes





Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us...e da mi je ovakvu tetovazu imat...,yesyesyes i evo vam link za YOUTUBE PROSTORIJU!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.