08.05.2007., utorak

Post za ekipu...

Jebiga doslo vrijeme za treci post...smijeh Treci ko srbin neki...,burninmadnamcor ma nema veze... Ko jebe srbiju i srbe...rofl Cuo sam da mi se buraz nesto ljutio zato jer nisam stavio njegovu sliku u prvom postu..., znam da nije zbog toga ljut na mene ali necemo sad o tome... Paa..., evo par njegovih slika...:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
...evo ovo vam je on, onda je tu sa nekim pickama, i na kraju samnom...dead

Sta sad...? Paa..., nek dame imaju prednost...smijeh Evo samo par slika zenskog dijela bande...:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
...ovo su Ardea i Gloria, pa Monica sa Teom, onda ja i Alex (ne znam zasto sam bio sretan, a Alex je uvijek sretna, jos kad joj das bocu vina), i na kraju smo Sara i ja dok se grijemo na moj zippo...rofl

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
...a ovo je opet Ardea, prvo se vjesa po meni jadnom a onda ju ja hranim nekom spaljenom pizzom, onda nam je tu Matea, i na kraju za Niku sam morao stavit njezinu zakrpu (USTASE U SMECE) sta je Sara nosila na torbi pa je Seki to morao spalit...burninmadmadburninmad


A sad..., evo malo nasih slika..., evo malo "Vandala"...:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
...evo prvo Viki ja Rudolf pa Teo, onda Teo i ja na nezaboravnoj noci kod "Alkosa", pa ja Prky i buraz, i na kraju opet buraz Teo i Rudolf...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
...ovdje su Teo i Pomasan, pa ekipa kad smo okupirali mc'Donalds za Hrvatska-Australija, i na kraju Rudolf ja i Viktor...coolsmijehbang

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
...i za kraj ja i Rudolf sa zenskim naocalama ko pedercine, a ovo zadnje to vam je Seki sa burazovim darom za rodjendan (nasli mi neki karton kraj baje i napisali na to "SRETAN RODJENDAN DINO")...roflsmijehheadbangbanglud


Sta bi jos mogao stavit...? Paa..., Viki je trazio neke filmice ali ja i moj um smo malo preglupi da bi znali to namjestit... Zato evo malo nasih slika..., samo za Vikija...:smijehthumbup

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


I za kraj malo Sekijevih sranja...:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



I evo jos jedna slika naseg gnijezda u kojem se kotimo preko ljeta... Po ovim se stepkama gore ide do nase gajbe... A po njima nam se Rudolf na ljeto polomio ko stoka..., a jaadan...smijehrofleeknonobanglud

Image Hosted by ImageShack.us

Joooj..., moram spomenut Doru...eek Pa..., sorry ali se prekratko poznamo i ja nemam niti jednu tvoju sliku..., da ju stavim...headbangheadbang
Pa sta da kazem za nju..., upoznali smo se bolje na onom nekom party-ju na kojem Nina nije znala za sebe...rofl Napricali se mi..., ja zdrmo 2 pive...,party ona odmah skuzila sa kakvom budalom ima posla...smijehrofl
Ne stvarno..., likica je OK..., s njom mozes otvoreno o svemu pricat..., zakon je...,thumbup ma prava frendica..., malo ih je poput nje...smijehroflwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.